sobota, 24 sierpnia 2013

New York

Siemkaa od dłuższego czasu nie pisałam, ale to się zmieni jak wiecie Jade wyjechała i teraz ja będe pisała ;D

                                                     Harry na zakupach w NY

                            

Liam jak wszyscy wiecie jest bardzo wrażliwy, dołuje go jeden obrażliwy kom. a co dopiero gdy na Twitterze znajdzie ich 100 tak właśnie jest więc Liam od jakiegoś czasu zrobił sobie przerwe od twittera.
Siostra Liama - Ruth napisała na Twitterze, że Liam traktuje nas wszystkich jak przyjaciół.

Fanka napisała do Ruth:
 
"Powiedz Liamowi, żeby wrócił, potrzebujemy go"
Ruth: "Powiedziałam mu, mam nadzieję, że niedługo wróci"


Moim zdanie jak ktoś nie lubi One direction niech zachowa to dla sb. Tak samo jak little mix i innymi zespołami. Takie jest moje zdanie bo naprawde to zaczyna mnie już wkurzać, tak też muśli Jade.


Pezz <3


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz