środa, 21 sierpnia 2013

Zaręczyny

Niektórzy może już wiedzą,ale na wczorajszej premierze TIU(post pojaw się za niedługo) Perrie na lewej dłoni miała pierścionek. Media od razu zrobil zamieszanie z tym, że Perrie i Zayn się zaręczyli. Ta plotka okazała się prawdą. Potwierdziła to mama Perrie- http://newyoux.tumblr.com/post/58906048116/perries-mum-deborah-confirming-zerries oraz jej brat- https://twitter.com/jonnieedwards/status/370158160847187968 Chwilowo trend #CongratsZaynAndPerrie znajduję się na 1 miejscu na TT. Mnie to trochę wkurza ponieważ gdziekolwiek wejdę wszyscy o tym chuczą. Taka jest moja negatywna(przepraszam)opinia:
Po co tyle o tym mówić???  To jest życie Zayna i Perrie, a nie nasze. Nas to w ogóle nie powinno interesować. Żygać mi się chce kiedy na fb są komentarze typu''a kiedy ślub???'' itp.To że są zaręczeni to nie znaczy, że już będzie ślub!!! Mogą się ożenić za parę lat, a w ciągu tych paru lat może się coś popsuć. Rzecznik prasowy 1D napisał na TT "Zayn i Perrie są zaręczeni, ale każde przyszłe szczegóły dotyczące ich związku są prywatne i prosimy aby media to uszanowały." (Oraz potwierdził, że Zayn oświadczył się Perrie 18 Sierpnia) Jednym słowem: Nie dowiemy się nic więcej. Wszyscy się cieszą i w ogóle, ale nie lepiej zająć się czasami swoim życiem??? Ja też przyznaje i Klaudia może to potwierdzić, że czasami za dużo o nich gadam i po prostu żyję ich życiem, a powinnam swoim... Według mnie te zaręczyny nie mają sensu ponieważ są za młodzi. Prędzej stawiałabym na Lou i El, że się ożenią bo są ze sobą bardzo długo i pasują do siebie. Ja lubię Perrie, ale za dużo tapety na swojej buzi ma. A co z modestem??? Czy pozwolą się żenić z Perrie. Ja sobie nie wyobrażam, że będę mówić na perrie- żona Zayna(???) To nie ten wiek(według mnie). Jednak nie mam zamiaru hejtować ponieważ ostatnio na TT bardzo dużo ludzi hejtuje Nową dziewczynę Liama. Liama to boli... Jego dzisiejsze wpisy na TT:
"Zawsze smutno jest tu wejść i przeczytać okropne rzeczy o kimś na kim ci zależy!"

"Jest takie stare powiedzenie: 'Jeśli nie masz nic gównanio miłego do powiedzenia to się pieprz!'"

Ludzie odpieprzcie się od Sophie!!!Ona jest fajna...
Powracając do tematu. Nie mamy pewności czy to, że Perrie ''szpanowała'' pierścionkiem ne jest tylko dla tego żeby zrobić zamieszanie i poprawić sławę Little Mix . Przepraszam za tak negatywną opinię, jednak tkie jest moje zdanie. Jeżeli kogoś uraziłam to przepraszam. Post związany z premierą TIU pojawi się na wieczór. Jeszcze raz przepraszam xxJadexx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz