czwartek, 22 sierpnia 2013

This Is Us

Hej!!! Jak wiecie(albo i nie) wczoraj odbyła się premiera filmu this is us. Na premierze na początek pojawili się chłopcy, którzy po udzieleniu wywiadu na scenie poszli do fanów, rozdawali autografy i robili zdjęcia. Potem udzielali wywiadów na czerwonym dywanie.Poniżej tylko cząstka zdjęć























































































After Party




























































































Kilka filmików 

tańczący Niall i Harry całujący kamerę



Chłopcy przed wyjściem na czerwony dywan




Niall przybywając na after party, Loi i El opuszczając after party




Perrie i Zayn przybywając na After Party




Perrie i Zayn na czerwonym dywanie



Chłopcy udzielając wywiadów







Zazdroszczę...



Eleanor i siostry Louisa 



Chłopcy z fanami

Zayn



Harry



Liam



Louis



Niall



Chłopcy docierają na dywan



Hazza zaatakowany przez muchę



Przemowa chłopców




chłopcy na tt

Liam 

"Wow nigdy się tego nie spodziewałem, jak mogę powiedzieć, że jesteście niesamowici za każdym razem, dziękuję bardzo za przyjście, kocham waaas" 

Zayn:

"Dziękuję, to było niesamowite, nie wiem, jak wam dziękować!" 

Niall:

"O mój Boże! kocham was wszystkich bardzo mocno! Dziękuję za wszystko! Nasza premiera jest niesamowita! Mwah mwah mwah!"

Louis:

"Jesteście najlepszymi fanami na świecie, dziękuję wam bardzo! Jesteśmy wielkimi szczęściarzami!"

Liam: "Oglądanie This Is Us sprawia, że chce mi się płakać"

Liam przyznał, że jest podekscytowany filmem, ale są w nim części które go wzruszają, to fragmenty z jego rodzicami. Uzmysłowiły mu to jak bardzo rodzina za nim tęskni.

"Trudno jest być z dala od naszych rodzin, ale trudniejsze jest oglądanie tego. Scena w której mój tata mówi o tym, że chce zabrać mnie do pubu. Za każdym razem gdy to oglądam chce mi się płakać"

Harry 

"Dziękuję każdemu kto sprawił, że wczorajsza noc się odbyła. To było takie nieprawdopodobne, nie mogę w to uwierzyć. Najlepsze uczucie jakie kiedykolwiek przeżyłem, dziwne... ale świetnie."

Fanka: *bez oznaczania go* Zastanawiam się czy Harry może zobaczyć mnie na sowim timeline
Harry: Mogę

Fanka: Harry! Heej! Próbowałeś kiedyś kurczaka biryani? 
Harry: tak, cudowny 

Fanka: Proszę zaobserwuj mnie, nie możesz sobie wyobrazić jaka będę szczęśliwa. Kocham cię bardziej niż wszystko inne
Harry: Heej

Fanka: Fanka: Zasługujecie na wszystko co macie, bez względu na to jak dużo dostaniecie, zawsze będziecie dla mnie 5 dziwaków
Harry: Dziękuję, to dużo znaczy, dużo miłości

Fanka: *bez oznaczania* Dziękuję za zatrzymanie się do zdjęcia wczoraj Harry omg https://pbs.twimg.com/media/BSLwgICIcAAF6kj.jpg
Harry: Miło było Cię zobaczyć, dzięki za przybycie.

Fanka: *bez oznaczania* Harry mam skurcze
Harry: Ja też, na mojej nodze

Fan: Próbowałeś kiedyś Mozzarella Dippers?
Harry: Tak Lewis, nie zdawaj głupich pytań

Fanka: Jutro są moje urodziny a follow/tweet znaczyłby wiele, proszę, kocham cię
Harry: Wszystkiego najlepszego jutro!

Fan: Mam nadzieję, że dobrze się bawiłeś. Podobała mi się ta koszulka w serca! #Burberry
Harry: dzięki Harvey. zobaczysz film?

Fanka: Jesteśmy z was dumni. Tak, jesteśmy tu po to aby was wspierać, ale to nadal sprowadza się do tego jak ciężko nad tym pracowaliście
Harry: To jest praca zespołowa, Nie ma nas tu bez was. więc dziękuję

Fanka: Nigdy nie napiszesz do mnie lub nie follniesz mnie jak inne dziewczyny, wiem
Harry: czemu?

Co ciekawego w kolejnych dniach?

23 sierpnia - występ na Today Show w NY
25 sierpnia - gala MTV VMA w NY
26 sierpnia - przedpremierowy pokaz TIU w NY
28 sierpnia - występ w programie America's Got Talent w NY
29 sierpnia - urodziny Liama 

a także:

28 sierpnia - premiera książki "Where We Are" w Polsce
http://www.empik.com/one-direction-gdzie-jestesmy-nasz-zespol-nasza-opowiesc-opracowanie-zbiorowe,p1079571202,ksiazka-p?reko=quartic
29 sierpnia - premiera książki One Direction: The Official Annual 2014 w UK. Tłumaczenie książki ukaże się w Polsce na jesień.

30 sierpnia - premiera This Is Us w Polsce / Transmisja show A League of Their Own z udziałem Nialla, Louisa i Harry'ego o 22:00PL na kanale Sky 1.

via. 1DPL

Dzisiaj rano na tt

Niall

"Co tam u Was, Crazy Mofos? Wszystko dobrze? Ja leże w łóżku i przez najbliższy czas nigdzie się stąd nie ruszam!" 

"Dobra! Zamierzam zrobić smażone śniadanie! Jestem wygłodzony!" 

"Ludzie! BSE jest nominowane jako najlepsza piosenka lata na VMA! zróbmy to! #voteonedirection"


Harry

"Właśnie się obudziłem i znalazłem na sobie wielkiego motyla... Kiedy to się stało?" 

"Wszyscy dostają dziś wyniki, mam nadzieję, że dostaniecie to czego chcieliście. Powodzenia w tym co będziecie robić dalej Życie to zabawa, co nie.."

"Hej Kumplu https://pbs.twimg.com/media/BSQlBirIUAA5JQ9.jpg"

""Co ludzie kupują w sklepie Star Wars?" "rzeczy Star Wars""

"Przydrożny znak który brzmi "kupie domy". Brawo"

"Dzień dobry! Nie mogę się doczekać na jutrzejszy powrót na Today Show... Mam nadzieję, że się tam zobaczymy .x"


Na premierze nie mogło zabraknąć naszych wspaniałych dziewczyn

Niestety na premierze nie było Jesy ponieważ jest chora... Wracaj do zdrowia Jesy


                                                                               WTF ???







































































Dziewczyny na czerwonym dywanie



Wywiady







after party
































Leigh po opuszczeniu after party razem ze swoim chłopakiem poszła do Zuma Restaurant







20 Sierpnia Jesy była widziana na ulicach Londynu
Widać, że chora...







21 i 22 Sierpnia dziewczyny(oprócz Jessy) spędzały czas w studiu

21.08.13r.
















22.08.13r.












Jade fanom stojącym przed studiem zaproponowała gorącą czekladę:-)




















Zdjęcie dodane na tt przez Katherine

So it's official, Perrie & Zayn are engaged! Couldn't be happier! Love You Both! :')


Mama Zayna, mama Perrie, Katherine 


A tutaj pierścionek Perrie. Pomimo mojej złej opinii bardzo lubię Zerrie i kibicuję ich związkowi!!!


Tutaj macie KOREAŃSKĄ wersję Wings



21 Sierpnia dziewczyny dla swoich fanów z Japonii zrobiły livestream



21 chłopcy znów byli w studiu gdzie nagrywali kolejne wywiady. Przed budynkiem spotkali fanów i zrobili z nimi zdjęcia











































































22 Sierpnia Harry, Zayn i Niall zostali zauważeni na lotnisku Heatrow gdzie polecieli do USA
































W radiu RMF FM w programie gdzieś to już słyszałem powiedzieli o One Direction




Josh na keek dodał filmik gdzie Liam gra na perkusji- https://www.keek.com/!mhVYcab

To tyle na dzisiaj. Jutro na wieczór chyba wyjeżdżam do wujka przez weekend mnie nie będzie i nie będę miała dostępu do internetu... A w Niedzielę jadę do koleżanki i nie będzie mnie do Piątku, ale CHYBA będę miała dostęp do internetu. Rozmawiałam o tym z Klaudią i Pezz wraca na bloga.A więc e tym tygodniu posty będzie dodawać Pezz i ja jak będę miała dostęp do netu. Klaudia mówiła, że będzie już dodawać posty, a więc nie jestem sama :-) Chciałabym was się spytać czy odpowiada wam to, że piszę jeden, a długi post czy wolicie kilka dziennie??? Ja osobiście wolę pisać jeden dziennie. Proszę napiszcie co o tym myślicie.

                                                                         Dobranoc

                                                 xxJadexx  

                               











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz