piątek, 23 sierpnia 2013

Today show- NY

Hej jak pisałam wcześniej za niedługo wyjeżdżam, ale mam trochę czasu więc napiszę króciutką notkę. Więc chłopcy dzisiaj ok. pierwszej w nocy zostali zauważeni na lotnisku w NY. Czekały tam na nich fanki jednak ochrona nie pozwoliła zrobić sobie zdjęć pomimo tego, ze Harry chciał się zatrzymać. Do USA z Louisem przyleciała także Eleanor
















Jak widać Harry postawił na swoim i zrobił sobie zdjęcia z fankami


























Dzisiaj rano chłopcy występowali w Today Show. Poniżej zdjęcia z próby i występu


































































Chłopcy zaśpiewali 
1. What makes you beatiful
2. Best song ever
3. Kiss you
4. Little things


What makes you beatiful



Best song ever



Kiss you



Little things



Wywiad




Little Thigs i Best song ever na próbie- http://www.youtube.com/watch?v=16Bz-JlBH1A&feature=youtu.be

Kiss you na próbie- http://instagram.com/p/dWjvowEN91/

Chłopcy na tt

Niall:

"Powrót do NYC! Nie mogę się doczekać na poranny Today Show po raz trzeci! Dzięki za ponowne przyjęcie! To będzie wielki tydzień! Czas do łóżka 

"Jestem zadowolony bo dr Kessler przyszedł mnie zbadać. Koleś ratuje struny głosowe od 2011r. Legenda"

"Ok, obudziłem się! aaaagggggh! 4:36 co tam? Today Show, jesteście gotowi?" 

F: Dlaczego już się obudziłeś?
N: To jest na żywo rano w TV! 

"Wow! Today Show było bardzo dobre! Nowojorscy gliniarze powiedzieli, że było tam 18,000 ludzi! niewiarygodne"

Harry

"Obudziłem się, jest 5 rano. Yeeeeaaahhhh."

"Today Show wisisz mi Sticky bun"

+ Niedawno Carly Rae Jepsen podczas wywiadu wypowiedziała się na temat Harrego

"Musze powiedzieć, że jest całkiem uroczy i bardzo utalentowany"

"On jest trochę za młody jak na mój gust, ale wydaje się być uroczym młodym człowiekiem. Uważam, że One Direction są świetni. Uwielbiam cover który zrobili (OWOA). Przez jakiś czas to był mój ulubiony utwór pomyślałam, że zrobili naprawdę cudną robotę."


Na dzisiaj to tyle jeżeli pojawią się jakieś nowe informacje będzie je dodawać Pezz. Mam nadzieję, że od poniedziałku będę miała internet. Będę za wami bardzo tęskniła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papa
Kocham was

xxJadexx







1 komentarz:

  1. Kolejna świetna notka :) i masa super zdjęć :)

    / +1 i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń